luni, martie 20, 2006

Forever

Recent, am fost nevoit să plătesc o taxă la CEC, aşa că m-am deplasat rectiliniu şi uniform la oficiul din cartier. Nu mică mi-a fost mirarea când am văzut că înauntru nu sunt decât trei ghişee, dintre care primul era gol, în al doilea se discuta intens despre faptul că "Juan Alonso Fernando era ta`su, mă!", aşa că toata coada se mutase la cel de-al treilea. Mă aşez eu acolo, înjurând în gând toată birocraţia fost- şi actual-comunistă, cu tot cu oamenii care insistă să nu uităm cum era pe vremuri şi cu tov. Iliescu, normal (pe dînsul nu-l uit niciodată). Dar chiar şi cu bunăvointă, poţi să stai? Nu. Pentru că, din când în când mai aparea câte o persoana în vârstă (n-am vrut să le spun boşorogi, dar vă prindeţi voi), care îşi făcea loc cu coatele prin toată coada (formată în general tot din boşorogi) ca să ceară un formular KWŢXZ-984-B şi normal că daca tot îl primea mai punea 25 de întrebări la care răspunsul era, invariabil: "Scrie pe verso, doamnă".

După un timp, mai avansasem în coadă şi-mi pică ochii pe Afiş: Casa 3, Depuneri, (...) şi Forever. Acuma, ce nu înţeleg eu:

  • `Forever` se referă la telefoane? Şi dacă da, este vorba despre politica angajatelor CEC de a vorbi la telefon forever atunci când există clienţi în preajmă?

  • Văzând şi cuvântul `lichidări` mai sus în listă, deja ne putem gândi la o colaborare CEC-Mafia: Lichidări Forever - Martorii noştri chiar dispar!

  • O chemare către partea poetică a clienţilor? Să ne aducem aminte de natura noastră trecătoare de muritori? Să ne dăm seama de Infinitul Universului şi de bobul de nisip pe care-l reprezentăm în faţa mileniilor?

Orice-ar fi, e clar că avea legătură cu o durată foarte mare de timp. Vă imaginaţi frustrarea unui om care stă deja de 45 de minute la coadă şi află că există un serviciu care se numeşte veşnic.

2 comentarii:

JediMind spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
JediMind spunea...

Pentru a putea incepe, trebuie sa recunosc ca n-am mai ras atat de intens o bucata (foarte, foarte mare) de vreme...ma simt mult mai bine, mai ales dupa o lucrare la chimie.

Pana la urma, ai ramas la tehnica postarii direct din HTML sau ai trecut la BloGTK ?

Imi place modul in care iti aranjezi datele de tip text. Mie imi recomanzi sa scriu cu diacritice ? Oare cat mi-ar lua sa transform 5 luni de scris fara diacritice in 5 luni de scris cu diacritice ? Auzi, "romburile" acelea cum le-ai pus ?

Ai grija ce faci cu cei de la CEC, cei de la gaze, cablu, curent, net si nu in ultimul rand, cu cei care fac parte din Invatamant...ai grija de tine.

Salut.

Trimiteți un comentariu

Ţineţi minte, ne plac mai mult comentariile favorabile.