vineri, martie 24, 2006

Forever 2: Poşta

Mai zilele trecute, am comandat online nişte cărţi de la Nemira. Când spune "zilele", mă refer de fapt la săptămâna trecută. Neprimind nimic, imi zic să mă duc la poştă, să verific. Ajung eu la poşta din carter şi întreb dacă există vreun colet pe numele meu. Da, aştept...Ne pare rău, n-a venit nimic. Asta e, mulţumesc.
Mă duc eu spre casă şi când să intru, imi zic să verific şi căsuţa poştală. Înauntru, aviz de ridicare a coletului. Mă întorc la poştă. Între timp, se făcuse coadă mare de tot pentru că Volksbank avea de trimis 10.000 de recomandate şi sunt cam zgârciţi, aşa că trimit pe cineva la ghişeu în fiecare lună. Norocul meu...În cele 30 de minute cât am aşteptat, am observat urmatoarele:

  1. Din cinci angajate, numai una lucra efectiv, restul o frecau pe lângă. La întrebarea clasică "Se poate şi la Dumneavoastră să..." răspunsul era "Ne pare rău, dar nu avem decât un calculator..."

  2. Angajata care chiar lucra cerea tot felul de chestii (formulare, condica de nu-ştiu-ce) celorlalte, dar n-o ajuta nimeni, aşa că trebuia să se ducă singură să le ia

  3. La un moment dat, apare un tip din spate şi le spune celor care stăteau degeaba că el pleacă acasă. "Cum pleci, mă, nenorocitule, şi coletele când le faci?" "Lasă, că vă descurcaţi voi..."

În sfârşit, îmi vine şi mie rândul, arăt bileţelul şi gagica dispare în spate. Şi stă...şi stă...şi stă...cam 20 de minute mai târziu, când ceilalţi participanţi la coadă mai aveau puţin şi mă luau la bătaie (de parcă era vina mea că-s ăştia incompetenţi), apare şi tipa cu pachetul: "Domnu', ne pare rău c-a durat atâta, dar nu mai e baiatul care trebuia să se ocupe de colete." (vezi punctul trei de mai sus!).
Plătesc eu, iau pachetul şi rămân în faţa ghişeului. Ea: "Da, ce mai e?" Eu: "Chitanţă, ceva?" Ea: "Pentru chitanţă veniţi mâine, că nu mai avem azi..."

Un comentariu:

pretzeL spunea...

TARE! S-a inchis la chitante...trebuia sa vii mai devreme...nu stii, ca la carne...sa prinzi locurile bune din fata! :) bai baiatule...tu iti bati joc de sistem!?!

Trimiteți un comentariu

Ţineţi minte, ne plac mai mult comentariile favorabile.